dimanche 30 septembre 2012

خالد مشعل، رئیس ذفتر سیاسی حماس، که برای شرکت در کنگره حزب "عدالت و توسعه" یعنی حزب حاکم ترکیه به این کشور رفته، طی سخنانی گفت رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه رهبر جهان اسلام است و حزب عدالت و توسعه "چهره روشنی از اسلام " ارائه کرده و "اردوغان" نه تنها رهبر ترکیه بلکه یک رهبر جهان اسلام است.
خالد مشعل تا پیش از رویدادهای جاری در سوریه، دراین کشور مستقر بود و دفتر و بارگاه داشت. حماس در حال حاضر با دولت اخوان المسلمین در مصر و دولت ترکیه رابط نزدیک برقرار کرده است.
پیک نت 10 مهر
ضریح امام حسین به عراق منتقل می شودهفته زیارت طلا و نقره
در مدرسه معصومیه قم!



ضریح امام حسین به عراق منتقل می شودهفته زیارت طلا و نقره
در مدرسه معصومیه قم!
یکصد و 18 کیلو طلا و 4 هزارکیلوگرم نقره که شکل ضریح امام حسین را به خود گرفته بزودی به عراق منتقل می شود. این ضریح به نرخ امروز طلا، 14 میلیارد تومان به حساب مردم تمام شده است.
سایت خانه ملت از قول مدیر پروژه ساخت ضریح امام حسین نوشت: مردم می توانند از هفتم مهر تا قبل از انتقال ضریح امام حسین به عراق، یعنی 15 مهر، بمدت یک هفته این ضریح را که با عشق و علاقه و دلدادگی (منهای طلا و نقره یاد شده در بالا) ساخته شده در مدرسه معصومیه قم زیارت کنند. این ضریح حاصل هنرهای بدیع و شاهکارهای هنر اسلامی با طراحی استاد محمود فرشچیان است که با هنرمندی هنرمندان قمی، شیرازی و اصفهانی تکمیل شده است.
مدیر پروژه مدعی شد: تمام طلایی که در این ضریح به کار رفته، از طرف مردم بصورت زیورآلات، سکه و طلای خام (مردم و طلای خام؟ مردم و سکه طلا؟ مردم و زیورآلات؟) اهدا شده است.
پیک نت 10 مهر



 
انتخابات
زیر لحاف شورای نگهبان
دیدنیها >> برداشت انگور از باغات شمال خراسان (گزارش تصویری)
قدس آنلاین: انگور یکی از عمده ترین محصولات کشاورزی خراسان شمالی می باشد که علاوه بر عرضه محصول تازه آن به بازار های داخلی , کشمش به عنوان یکی دیگر از تولیدات این منطقه در داخل و خارج از ایرا ن عرضه می شود.


 
 
 
 
 
 





















 
دیدنیها >> تفاوتی آشکار و دیدنی در فریدونکنار (گزارش تصویری)
قدس آنلاین: هر مسافر و رهگذری وقتی ساختمان شیک و مجلل شهرداری فریدونکنار را می بیند با خود فکر می کند از دل این ساختمان شهرداری توانا و کارکنانی دلسوز و خادم به همشهریان و مسافرینی که به این شهر برای مدتی وارد می شوند بیرون می آید!!! مخصوصا که جلوی این ساختمان شیک خیر مقدمی از طرف روابط عمومی شهرداری به مهمانان این شهر به روی پرده نوشته شده باشد اما .... خود قضاوت کنید .


 
 
 






















ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک
 

 
عکس / درکه در شمال تهران
مسیر کوهستانی دَرَکه در شمال‌ غرب تهران قرار دارد یکی از جاذبه های تهران به شمار می رود.














































عکس / لیگ برتر فوتبال بانوان: با این لباسها بازی با اعمال شاقه است













[تاريخ مطلب: هشتم مهر ۱۳۹۱ برابر با بيست و نهم سپتامبر ۲۰۱۲]
[کد مطلب: 53575]
[تعداد نظرات: 0]