mercredi 27 février 2013

تصاویری از جرایم عکاسان خبری در مجلس!

مهر - نمایندگان مجلس شورای اسلامی سه شنبه با کلیات اعمال محدودیت برای فعالیت خبری در مجلس موافقت کردند. این طرح که در قالب اصلاح موادی از قانون آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به رای گذاشته و تصویب شد، دارای 14 ماده است که ایجاد محدودیت برای عکاسان و فیلمبرداران رسانه‌ها برای فعالیت خبری در مجلس مهم ترین ماده آن بود.

تصاویری که در ادامه می بینید، مدارک معتبری از جرایم عکاسان پارلمانی است که منجر به تصویب این قانون شد. این عکس ها نمایندگان را در حالت هایی که نمی پسندند به تصویر کشیده اند.




 
 
 
 

















 
 



 
 
 
 
 

jeudi 21 février 2013

مغنیه و نوه خمینی


شهناز و فوزیه



خودروهای پورشه

چکیده :خودروهای پورشه عمدتا از امارات وارد ایران شدند. تعداد بسیاری محدودی از این خودرو نیز از طریق بحرین، اتریش و آلمان وارد ایران شدند. مدلهای وارداتی پورشه به ایران شامل پانامرا،‌ کاین،‌ باکستر، کررا و‌ کیمن می‌شوند. پورشه برنامه خود را برای سال جاری واردات ۸۰۰ دستگاه از خودروهایش به ایران اعلام کرده بود....


رئیس کمیسیون شوراها با بیان اینکه اخیرا خبر رسیده تعداد ۵۰۰ دستگاه خودروی لوکس پورشه از طریق جزیره ابوموسی به کشور وارد شده گفت: مرجع واردکننده و ارز تخصیصی به این خودروهای لوکس مبهم است.

براساس آمار گمرک ایران در سال گذشته ۵۶۳ دستگاه انواع خودروهای پورشه به ارزش بیش از ۴۹٫۸ میلیون دلار وارد ایران شد.

خودروهای پورشه عمدتا از امارات وارد ایران شدند. تعداد بسیاری محدودی از این خودرو نیز از طریق بحرین، اتریش و آلمان وارد ایران شدند. مدلهای وارداتی پورشه به ایران شامل پانامرا،‌ کاین،‌ باکستر، کررا و‌ کیمن می‌شوند. پورشه برنامه خود را برای سال جاری واردات ۸۰۰ دستگاه از خودروهایش به ایران اعلام کرده بود.

امیر خجسته با اشاره به تذکر کتبی امروز خود به وزیر صنعت معدن و تجارت در صحن علنی مجلس و با طرح این سوال که ۵۰۰ خودروی پورشه توسط چه کسی و با چه ارزی وارد کشور شده است، گفت: اخیرا خبر رسیده تعداد ۵۰۰ دستگاه خودروی لوکس پورشه از طریق جزیره ابوموسی به کشور وارد شده که مرجع واردکننده و ارز تخصیصی به آن مبهم است.

رئیس کمیسیون شوراها با اشاره به مأموریت واردات خودروی لوکس با حجم مصرف بنزین بالا به کشور گفت: در حالیکه شرایط اقتصادی کشور نیاز به آرامش و ثبات داشته و بسیاری از مردم در تامین معیشت روزانه خود مشکل دارند، معلوم نیست ۵۰۰ دستگاه خودرو با این قیمت نجومی به چه طریق و به چه ارزی وارد کشور شده است.

وی با اشاره به فرمان هشتم دی رهبری در تاکید اخیر ایشان مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی از عزم جدی مجلس و کمیسیون متبوع خود برای ریشه یابی و مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد و گفت: با توجه به دستور رهبری برای مبارزه با مظاهر مفاسد به خصوص فساد اقتصادی کمیسیون شوراها با قاطعیت و با رصد کردن اتفاقاتی از این دست به مبارزه جدی با اخلال گران امنیت کشور خواهد پرداخت.







 

در حال به اشتراک گذاری این صفحه …
با سپاس! Close
 


lundi 18 février 2013

عکس/دیدار فرزندان سیداحمد آقا خمینی با نصرالله و مغنیه

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با سید حسن نصرالله و شهید عماد مغنیه در تابستان 1386 جماران دیدار کرد. در این دیدار سردار قاسم سلیمانی، سید یاسر و سید علی خمینی نیز حضور داشتند.

dimanche 17 février 2013

عکس


عکس/ شعبان بی‌مخ و نوچه‌هایش مقابل خانه مصدق

عکس/ شعبان بی‌مخ و نوچه‌هایش مقابل خانه مصدق

تصویری کمتر دیده شده از تجمع شعبان بی‌مخ و نوچه‌هایش مقابل منزل دکتر مصدق

vendredi 15 février 2013

این کلبه محقر "مصادره" شد!

این کلبه محقر "مصادره" شد!


از "داردنیا" این کلبه ناقابل هم در جمهوری اسلامی به علی پروین کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که در جمهوری اسلامی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شد رسیده بود. چرا "رسیده بود"؟

به این دلیل که پروین از یکی از بانک های خصوصی که در دوران احمدی نژاد مثل قارچ از زمین ایران روئیده اند وام گرفته و این کلبه را "گرو" گذاشته بود. چون اقساط وام را نتوانست پرداخت کند، آن بانک سند کلبه ویلائی پروین در لواسان تهران را مصادره کرد.

البته، فکر نمی کنیم پروین هم به جمع میلیونی "کارتن" خواب های جمهوری اسلامی بپیوندد! کسی که این کلبه ویلائی را داشته، لابد یک سرپناه دیگری هم – کم و بیش مشابه- در یک نقطه دیگری دارد و شاید هم راه حلی پیدا شود و کلبه مصادره ای را پس بگیرد!

lundi 11 février 2013

عکس / برهم‌زنندگان سخنرانی لاریجانی در قم

عکس / برهم‌زنندگان سخنرانی لاریجانی در قم


خانه ملت (سایت مجلس): صبح امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم چند نفر که مشخص بود از قبل سازماندهی شده اند، با برهم زدن سخنرانی لاریجانی سعی در ایجاد آشوب در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در حرم معصومه کردند.




















lundi 4 février 2013

روستای فیلبند

میهن استار: در روستای فیلبند ممکن است در یک روز ابر و مه و سپس بارش باران و در پی آن تگرگ و برف دیده شود که ناگهان با وزش باد تندی، ابرها دور شده و با نمایان شدن آفتاب، رنگین‌کمان زیبایی پدیدار شود.
این روستای ییلاقی حدود ۲۳۰۰ هزار متر از سطح دریا ارتفاع دارد.
در زمستان اما به دلیل سرمای زیاد، روستای فیلبند خالی از سکنه است.
در فصل بهار و پاییز در این روستا همه پدیده‌های جوی دیده می‌شود!
قدمت تاریخی این روستا حداقل ۷۰۰ سال تخمین زده ‌میشود.
روستای فیلبند از جاذبه‌های توریستی استان مازندران در شمال ایران است.
روستای فیلبند بهشتی بر فراز ابرهای مازندران روستای فیلبند بهشتی بر فراز ابرهای مازندران روستای فیلبند بهشتی بر فراز ابرهای مازندران روستای فیلبند بهشتی بر فراز ابرهای مازندران روستای فیلبند بهشتی بر فراز ابرهای مازندران روستای فیلبند بهشتی بر فراز ابرهای مازندران روستای فیلبند بهشتی بر فراز ابرهای مازندران روستای فیلبند بهشتی بر فراز ابرهای مازندران روستای فیلبند بهشتی بر فراز ابرهای مازندران روستای فیلبند بهشتی بر فراز ابرهای مازندران روستای فیلبند بهشتی بر فراز ابرهای مازندران
منبع: دابا

dimanche 3 février 2013